fredag 4 december 2009

Utspark

Mycket lindriga biverkningar efter vaccinet. Igår var jag på “Kick-out” med jobbet. Ett antal projekt är slut eller i slutfasen, och det här hade något slags anknytning till det. Halva kontoret var inbjudet, och de flesta kom. Först den obligatoriska aktiviteten, vilket i det här fallet var Line dance. Här delades församlingen i två läger: dels en grupp som såg fram emot det och tyckte det var en jättebra idé, dels en betydligt större grupp som var måttligt eller inte alls roade (en hade rentav hotat med att inte komma alls om det blev dans, ett hot som inte verkställdes). Ni kan ju försöka gissa hur de två grupperna var sammansatta.

Sedan var vi på restaurang. Låt oss dra en barmhärtighetens slöja över det besöket och nöja oss med att konstatera att dit går jag inte igen.

Men idag har varit en riktigt bra dag. Ett av de ovan nämnda projekten hade “release” som det populärt kallas. Jag var i högsta grad inblandad och känner mig mycket nöjd med dagen och med min insats. Vi får väl se hur det artar sig nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar