söndag 23 augusti 2009

Vi hade trevligt

Kul att träffa gamla vänner man inte hade sett på några år. Min k. hustru var en bedårande Betty Boop, och jag var Will Smith upp i dagen. Fast klädseln ifråga stämmer ju in på fler filmer. Så jag var nog egentligen Michael Madsen. Tim Roth kanske. Nåja, så länge man inte är Chris Penn.

Det är alltid trevligt att vara välklädd på en fest, så det var inte direkt någon överraskning att fler hade nappat på mörk kostym/mörka glasögon-temat. Jake Blues var också där, komplett med polisonger. Fast jag tog av mig solglasögonen ganska snart. De satt så tätt att de immade igen på insidan.

Idag tar vi det rätt så lugnt.

1 kommentar:

  1. Jag körde på Dorothy, min man fick vara det fega lejonet men fick höra från de flesta håll att han såg ut som the Dude i The Big Lebovski.. :)
    Vi hade också blues brothers, en mr. White och en Lawrence av arabien...

    Härligt att ni hade en trevlig kväll!

    SvaraRadera