tisdag 6 oktober 2009

Ny dator

Igår medan jag höll på att skriva ett intressant inlägg sa datorn plötsligt poff och dog. Detta skriver jag på den nya datorn. Farväl Fafner, välkommen Frigolit. Alla våra datorer har hetat något på F, utom den första datorn som retroaktivt döptes till Snigel. Flipper, Flax, Filur, Fafner, Flugan, Fiskpinne och Forint är några datorer som har funnits eller fortfarande finns i vårt hem.

Lyckligtvis är det inget fel på hårddisken, så nu håller jag på att kopiera över en massa viktiga filer. Hårddiskkrasch hade varit katastrof. Det är verkligen hög tid att göra den där fullständiga backupen som jag länge har tänkt göra.

Inlägget som jag höll på att skriva autosparades av Blogspot och kommer i veckan.

1 kommentar:

  1. Åh jag önskar ibland att nu när jag fått igen internet...att datorn skulle dö så jag blev tvungen att köpa en ny...
    En dag kanske det blir av!
    Ha det gott!
    Kram anna

    SvaraRadera