lördag 4 juli 2009

Varma hälsningar

Torget i Fuengirola

Det är varmt, vilket inte direkt var någon överraskning. Vi gick in till Fuengirola och shoppade i alla fall. Vad vi shoppade är jag tyvärr förhindrad att tala om, med tanke på vissa eventuella läsare på hemmaplan. Enligt rapporter hemifrån är visserligen Internet hemma hos oss nere sedan ett åskväder igår, men det är bäst att vara på den säkra sidan.

Jag lider med mina stackars övergivna barn. Inga föräldrar, och nu inget Internet! Vad får barn inte utstå nuförtiden. De låter visserligen väldigt uppåt när vi ringer, men jag vet att de gråter sig till sömns.

2 kommentarer:

  1. Tihi! Jo nog är ni ena riktiga barnplågare... För det är säkert ert fel...att åskan slog ner... ;)
    Njut vidare ni! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag kan slå vad om att de svälter också, medan ni njuter av livet utomlands. ;o)

    Ha en trevlig semester!

    SvaraRadera