torsdag 24 september 2009

Lite dåligt samvete

Jag kom på att jag faktiskt har Avonex i pulverform. Första gången fick jag fel utskrivet och fick den variant som man blandar själv. Jag har kvar såna. Men jag tänker inte ta den, jag väntar på att få färdigblandat utskrivet. Om det inte tar väldigt lång tid.

Förresten har jag redan gett upp kollektivåkandet. I förra veckan behövde jag vara tidigt på jobbet två dagar i rad och åkte därför bil. På hemvägen upptäckte jag att köerna har återgått till det normala, det vill säga högst 30-40 minuters väg hem. Så jag gav 30-dagarskortet till E vars kort just hade gått ut. Jag känner mig lite som en dålig människa men det är skönt att ta bilen igen.

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen 25/9. Hoppas din dag blir bra. kram :-)

    SvaraRadera