onsdag 23 september 2009

Tillfälligt avbrott

Jag gjorde slut på mitt Avonexlager i fredags och sade därför till vid besöket hos MS-sköterskan om att jag behövde mer utskrivet. I går innan jag somnade kom jag på att jag inte varit inne på Apotekets hemsida och beställt. Så jag slog på datorn i morse. Det är tydligen fler som är glömska, för det fanns inget recept. Sedan kom jag förstås inte ihåg att passa telefontiden till MS-centrum när jag väl var på jobbet. Nu har jag satt på alarmet på mobilen så att jag inte glömmer att ringa imorgon.

Så nästa spruta får sannolikt vänta till tisdag eller onsdag. Det är sånt som händer. Som en oavsiktlig present slipper jag ta sprutan i samband med min födelsedag. Alltid något. :)

3 kommentarer:

  1. Grattis! Inte för att du är glömsk, utan för att du fyller år! ;D

    SvaraRadera
  2. Tack, men det är två dagar kvar! :)

    SvaraRadera
  3. Misstänkte att det var en eller två dagar kvar men jag har så svårt att komma ihåg födelsedagar så jag passade på att säga grattis nu. :) Då blev jag kanske först med att gratta också! ;D

    SvaraRadera