måndag 21 september 2009

Tomma tankar

Det är bäst jag skriver något här, annars blir min k. hustru besviken när hon sätter sig om en stund och kollar vad jag har skrivit. Tyvärr vet jag inte vad jag ska skriva om. Så här i början av veckan är huvudet rätt tomt på kvällarna.

Imorgon antar jag att vi ser på Idol. Brukar ni se på det? Jag undvek det i det längsta. Det hände att man råkade bläddra förbi programmet - det var en jury med något rabiat fruntimmer omgivet att ett par dönickar utan utstrålning som skulle bedöma de sökande. Sedan har jag fastnat ett par gånger framför American Idol. Där var juryn bättre. Så när svenska Idol skulle byta jury förra året var jag lite nyfiken. Juryn var bra. Sedan såg jag faktiskt varje program, åtminstone tills Lars blev utslagen. Sedan var det inte så intressanta tävlande kvar längre.

Juryn är bra i år också. Jag håller med dem som vill ge Anders Bagge ett eget TV-program. Det skulle nog bli bra. Laila Bagge är lite kylig, men hon är i alla fall inte Kishti.

2 kommentarer:

  1. Anders Bagge verkar vara en störtskön kille! :)

    SvaraRadera
  2. Jag följer inte idol slaviskt men håller med om att den "nya" juryn är mycket bättre än den gamla. Fast uttagningarna är roligast. :)

    Trist att du inte kan äta fisk! Men vad göra, är man allergisk så är man.. :(

    SvaraRadera