måndag 27 april 2009

Det är tanken som räknas

Min gratis besöksräknare har just nått 500 och jag är nyfiken på vad som kommer att hända, eftersom loggen på statcounter är full. Stannar den där, rensar den bakifrån eller vad händer? Jag hade inte trott att det skulle gå så fort att komma upp i 500. Och då räknar inte räknaren mina egna besök. Tack alla som läser! Nå, jag har i alla fall en egen besöksräknare på gång. Det är rätt kul att se vilka sidor som besöks, varifrån folk kommer och så.

Idag har jag haft en rolig dag på jobbet. Nya servrar (datorer alltså) där det ska sättas upp användare och installeras en massa program. Sånt är skojigt. :) Fast först tränade jag. När jag kom in på jobbet efter träningen, vid halv nio, ringde jag upp min styvfar. Han tog telefonen utomhus.
Jag grattade honom på födelsedagen, och vi pratade lite.
- Hur är läget, frågade han.
- Jo tack, jag har tränat.
- Tränat, på morgonen? Det verkar ansträngande.
Vi avslutade samtalet och han gick tillbaka till att hugga ved.

2 kommentarer:

  1. Gubbar är allt bra härliga! ;-)

    SvaraRadera
  2. Hihihi! Jo det är till att röra på sig utan att vara medveten om det!
    Hoppas att kvällen blir bättre än vad den är här...det regnar....Men jag vet att ju mer det regnar desto fortare försvinner snön! Så det är säkert jätteposivit!
    Ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera