lördag 25 april 2009

På balkongen

Tidningen Hem&Hyra - för dig som hyr din bostad ligger framme. Jag begriper inte varför. Vi har ju bostadsrätt numera. Betalar vi för den här? Det är rätt irriterande om man upptäcker att man har betalat i flera år för något man inte utnyttjar. Inte för att det skulle vara första gången. Nå, under Balkongextra på framsidan fastnar jag för Det får du göra på balkongen. Nyfiket bläddrar jag fram till sidan 21, men där handlar det bara om att Sätta upp hyllor eller Byta räcke. Synd, tänk vilken intressant artikel det kunde ha blivit. Är det någon som vet? Min gissning är att man inte får, om man inte är väldigt tyst.

3 kommentarer:

  1. Hi hihi! Min snuskiga fantasi flög visst iväg...
    Sv: Den enda negativa med att ta sent är att jag vid ett tillfälle gått och lagt mig, kommit på mig, gått ner, hämtat sprutan, legat och hållit mig vaken i en halv timme, för att ta sprutan sittandes i sängen... Det har dock bara hänt en gång!!!
    Hoppas att du får en skön kväll nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga du! Tur att det finns Blondinpappor som hjälper en stackars ms-sjuk kvinna :-).

    Blir mest förb... varför det helt plötsligt ändrats sig.
    Haha, vad får man göra på balkongen???

    Ha en skön kväll! Hoppas ni ätit gott och att du fick njuta av lite rött också.

    Bromsar...ja det är en helt vetenskap för mig och även för min läkare då jag inte tål nån.

    Kram

    SvaraRadera
  3. På Balkongen får man göra vad man vill bara man håller sig inom de svenska lagarna....

    SvaraRadera