onsdag 20 maj 2009

Dags att förnya

Eftersom det är kort vecka blir det bara ett träningspass den här veckan. Det känns lite fuskigt. Men det är också så att jag har börja plana ut i mitt träningsprogram. Det blir svårare och svårare att öka på varje övning, och det finns inte längre några lätta övningar. Övning 1 och 2 var ett slags uppvärmning förut. Men nu är jag helt utmattad efter ettan och tvåan, vilket gör att mittövningarna (3-6) blir ännu mer krävande. På något sätt tog jag mig igenom träningspasset i går morse, men jag vet inte riktigt hur. Den förbannade vänsterarmen vill fortfarande inte riktigt samarbeta.

På måndag tänker jag köra ytterligare ett pass med det nuvarande programmet. Jag bävar redan nu för hur det ska gå, så svårt har det blivit. Lyckligtvis är det sista gången - på onsdag är det dags för ett nytt träningsprogram. Jag ser fram emot det.

1 kommentar:

  1. Du är duktig som tränar på i vått och tort!

    Sv: Ja visst låter det otroligt... använder ett "mjöl" bestående av majsstärkelse, psylliumfröskal och potatisfibrer. Sedan blir det, som du skrev, bakpulver samt lite risdryck. Lite salt, "smör" och socker åker också i smeten :-)

    SvaraRadera