måndag 4 maj 2009

Klappa händerna när du är riktigt glad, men jogga inte

Idag var jag på riktigt gott humör på väg hem från jobbet, efter att ha jobbat under eftermiddagen med en rätt knepig uppgift och fått det att fungera precis innan jag gick. Efter att obekymrat ha avverkat de obligatoriska bilköerna kör jag in i centrum, parkerar och knallar sedan upp till trafikskolan för att fråga om handledarutbildningen. Jag småspringer över övergångsstället ... och känner hur det stramar till i ena lårmuskeln. Det är bara en lättare sträckning, men det blir nog till att avstå träningen imorgon. Dumt! Och klantigt! :-)

3 kommentarer:

  1. Typiskt! Så synd, nu när du har fått upp glöden rejält! Men då finns det säkert något som du inte hunnit med tidigare som du kan göra nu...
    Alltid något positivt i det negativa!
    Önskar dig en skön kväll nu! Kram anna

    SvaraRadera
  2. Sitter och snickrar på en utmaning till dig! Riktigt rolig grej! Kram anna

    SvaraRadera
  3. Hoppas det känns bättre idag!

    SV: Hahaha nej så långt har jag inte gått än så jag blandra på eget bevåg!

    SvaraRadera